Reddit Post Generator

Kommersiell användning OK 380+ modeller Inget vattenmärke Ingen registrering behövs
Förlaga:
+ GPT-5, Claude, Gemini
Skriv Reddit-inlägg som inte tas bort automatiskt. Välj en subreddit (vi vet regler för r/AskReddit, r/relationship_advice, r/personalfinance, r/learnprogramming och 50+ mer) och ett titelformat (fråga, nyheter, historia, diskussion). Utmatning: en icke-spammy titel under 300 tecken + post kropp som respekterar undertonen. VARNING: Vi tillämpar inte subreddit regler end-to-end - alltid läsa sidofältet innan inlägg.
~250 tokens · Qwen 2.5 7B · genuine question
Beskriv situationen som ska fortsätta.
Avancerade alternativ
Resultat
Tokens börjar ta slut. Hämta fler tokener
Vill du ha bättre resultat? Premiemodeller (GPT-5, Claude, Gemini) levererar högre kvalitet. Visa Planer

❤️ Love this tool? Share it!

< a href="/signup/" style="color:#16A34A">Registrera dig för att få en referenslänk och tjäna 25 000 polletter per vän.

Vill du ha mer? Registrera dig gratis för 30K tokens/dag + 10K bonus
Registrera dig gratis

Bearbetning av din begäran...

Skriv subreddit-aware Reddit inlägg med titelformat och regel-medveten ton. Gratis AI, ingen registrering.

Hur du använder Reddit Post Generator

1
Ange din inmatning

Skriv text, ladda upp en fil eller beskriv vad du vill. Inget konto behövs.

2
Klicka på generera

Vår AI behandlar din begäran på några sekunder med hjälp av de bästa open-source modellerna.

3
Ladda ner & resurs

Ladda ner, kopiera eller dela ditt resultat. Gratis för personligt och kommersiellt bruk.

Använd det här verktyget via API

Automatisera detta verktyg från din egen kod. OpenAI-kompatibel REST endpoint, Bearer-token auth, ingen extra SDK krävs. Token kostnader matchar webbgränssnittet.

curl -X POST https://api.free.ai/v1/chat/ \
  -H "Authorization: Bearer sk-free-..." \
  -H "Content-Type: application/json" \
  -d '{"model": "qwen7b", "messages": [{"role": "user", "content": "Write an Instagram caption for a product launch."}]}'

Reddit Post Generator — FAQ

Skriver Reddit-inlägg som respekterar subreddit-konventioner och inte tas bort automatiskt. Ange underredet (vi har regelsnuttar för 15+ högtrafikdel: r/AskReddit, r/personlig finansiering, r/relationship_advice, r/learnprogramming, r/legaladvice, r/AmITheAsshole, r/changemyview, r/tifu, r/Showerthoughts, r/explainlikeimfem, r/databeautiful, r/Fitness, r/GetMotivated, r/MadeMeSmile, r/antiwork). Välj titelformat (fråga / nyheter / diskussion / diskussion / hjälp / showcase), ton, längd och valfria TL;DR eller Redigera block.

Vi bakar i 15+ regel-snippets från de mest traffickingade subs (t.ex., "r/AskReddit titlar måste sluta med?", "r/legaladvice inlägg behöver en amerikansk stat eller land", "r/AmITheAsshole titlar måste börja med AITA"). För andra subs, generatorn undviker universellt förbjudna saker (själv promo, klickbait, all-caps, generiska "första-time affisch" pannplate). ALLTIDS läsa sidofältet innan inlägg - vi kan inte garantera perfekt regel efterlevnad.

Ja — Qwen 3 30B på våra GPU:er, ~250 polletter för en medium post. Gratis registrering får 10 000 polletter. Premium modeller producerar mer Reddit-nativ röst (kadens, små bokstäver, torr-witty).

Quillbot ($9.95/månad) parafraser befintlig text, ingen Reddit medvetenhet. Copy.ai ($49/månad) har generiska mallar. Jasper ($49-125/månad) är allmän skrivning. Free.ai's Reddit generator har subreddit-specifik regel medvetenhet + format-pill struktur + Reddit Markdown — syfte inbyggd för plattformen, gratis.

Systemet prompt uttryckligen förbjuder företagsspråk, SEO nyckelord, utrop överanvändning, "please upvote" och självfrämjande språk (de flesta subs förbjuder detta ändå). Reddit-nativ röst betyder små bokstäver första ibland OK, sammandragningar, konversationston, INGEN marknadsföring-tal.

Växla "använda kasta bort" för känsliga ämnen (relation_advice, beroende, mental hälsa). Öppna raden får en "(kasta bort eftersom [skäl]]" not. Standard praxis på personliga subs – läsare förväntar sig det och engagerar sig mer ärligt.

Ja — Välj från Ingen / TL;DR / 'Edit:' klargörande platshållare / Both. TL;DR går i slutet. 'Edit:' är en platshållare som du fyller i EFTER inlägget om din post blir missförstådd (Reddit convention). Båda blocken är valfria.

Reddit ranking beror på: (1) tidig kommentar hastighet, (2) tidig uppröstning förhållande, (3) subreddit passform, (4) timing (post när din sub är mest aktiv - vanligtvis 8-11am ET på vardagar). Generatorn hjälper med (3) endast.

Nej — första inlägget gratis. Registrera dig för 10K polletter, historia, premium modeller.

Ja — generera på 99 språk. Användbar för r/AskReddits lokala språk motsvarigheter (r/AskUK, r/de, r/france, r/brasil, etc.). Underspecifika regler i icke-engelska subs är inte laddade - kontrollera sidofältet.

Nej — kommer inte att skriva hattal, doxxing, röstmanipulation, eller bluff-marknadsföring innehåll. Kommer inte att generera inlägg som uttryckligen marknadsför en produkt (använda en annan plattform — Reddit auto-removes mest direkta marknadsföring). Kan skriva pedagogiska / informativa inlägg som nämner ett verktyg eller produkt så länge det inte är fokus.

Ja – POST till /v1/chat/ med kommandot Reddit- post (inspektera mallkälla). Användbart för verktyg för samhällshantering. Bearer auth, månatliga gränser. Dokument på /api/.

Registrera dig gratis för 30 000 polletter

Skapa gratis konto

Inget kreditkort krävs

Hur skulle du värdera det här verktyget?

5.0/5 from 1 rating

Love this tool? Share it!