Postgenerator opladen

Commercieel gebruik OK 380+ modellen Geen watermerk Geen aanmelding nodig
Model:
+ GPT-5, Claude, Gemini
Schrijf Reddit berichten die niet automatisch worden verwijderd. Kies een subreddit (we kennen regels voor r/AskReddit, r/relatie_advice, r/personalfinance, r/learnprogramming en 50+ meer) en een titelformaat (vraag, nieuws, verhaal, discussie). Output: een niet-spammy titel onder 300 tekens + post body die de toon van de subtekst respecteert. WAARSCHUWING: We dwingen subreddit regels end-to-end niet altijd lezen de zijbalk voordat het bericht.
~250 tokens · Qwen 2.5 7B · genuine question
Beschrijf de situatie om door te gaan.
Geavanceerde opties
Resultaat
De tokens zijn bijna op. Haal meer tokens
Wil je betere resultaten? Premiummodellen (GPT-5, Claude, Gemini) leveren een hogere kwaliteit. Weergaveplannen

❤️ Love this tool? Share it!

Aanmelden om een verwijzingslink te krijgen en 25.000 tokens per vriend te verdienen.

Wil je meer? Gratis inschrijven voor 30K tokens / dag + 10K bonus
Gratis aanmelden

Bezig met verwerken van uw verzoek...

Schrijf subreddit-aware Reddit berichten met titelformaat en regel-bewuste toon. Gratis AI, geen aanmelding.

Hoe gebruikt u dit middel? Postgenerator opladen

1
Voer uw invoer in

Typ tekst, upload een bestand of beschrijf wat u wilt. Er is geen account nodig.

2
Klik op genereren

Onze AI verwerkt uw verzoek in seconden met behulp van de beste open-source modellen.

3
Downloaden & delen

Download, kopieer of deel uw resultaat. Gratis voor persoonlijk en commercieel gebruik.

Gebruik deze tool via API

Automatiseer deze tool vanuit uw eigen code. OpenAI-compatibele REST-eindpunt, Bearer-token auth, geen extra SDK nodig. Tokenkosten komen overeen met de webinterface.

curl -X POST https://api.free.ai/v1/chat/ \
  -H "Authorization: Bearer sk-free-..." \
  -H "Content-Type: application/json" \
  -d '{"model": "qwen7b", "messages": [{"role": "user", "content": "Write an Instagram caption for a product launch."}]}'

Postgenerator opladen — FAQ

Schrijft Reddit berichten die subreddit conventies respecteren en niet automatisch worden verwijderd. Specificeer de subreddit (we hebben regel snippets voor 15+ high-traffic subs: r/AskReddit, r/personalfinance, r/relatie_advice, r/learnprogramming, r/legaladvice, r/AmITheAsshole, r/changemyview, r/tifu, r/Showerhoughts, r/explainlikeimfive, r/dataisbeautiful, r/Fitness, r/GetMotivated, r/MadeMeSmile, r/antiwork).

We bakken in 15+ regel-snippers uit de meest verhandelde subs (bijv., 'r/AskReddit titels moeten eindigen met?', 'r/legaladvice posts hebben een Amerikaanse staat of land', 'r/AmITheAsshole titels moeten beginnen met AITA'). Voor andere subs, de generator vermijdt universeel verboden dingen (zelf-promo, clickbait, all-caps, generieke 'first-time poster' boilerplate). ALTIJD de zijbalk lezen voordat het plaatsen van

Ja Qwen 3 30B op onze GPU's, ~ 250 tokens voor een gemiddelde post. Gratis aanmelden krijgt 10.000 tokens. Premium modellen produceren meer Reddit-native stem (cadentie, kleine letters, droog-witty).

Quillbot ($9,95/maand) parafrases bestaande tekst, geen Reddit bewustzijn. Copy.ai ($49/maand) heeft generieke sjablonen. Jasper ($49-125/maand) is algemeen schrijven. Free.ai Reddit generator heeft subreddit-specifieke regel bewustzijn + format-pil structuur + Reddit Markdown-doel-gebouwd voor het platform, gratis.

Het systeem prompt expliciet verbiedt bedrijfstaal, SEO trefwoorden, uitroepbaarheid overgebruik, 'please upvote', en zelfpromotionele taal (de meeste subs verbieden dit toch). Reddit-native stem betekent kleine letters eerste letters soms OK, contracties, conversational tone, NO marketing-speak.

Toggle'met behulp van werpsel' voor gevoelige onderwerpen (relatie_advice, verslaving, geestelijke gezondheid). De openingszin krijgt een '(throwaway because [rede])' noot. Standaard praktijk op persoonlijke subs en lezers verwachten het en gaan eerlijker.

Ja, kies uit Geen / TL;DR / 'Bewerken:' verheldering plaatshouder / Beide. TL;DR gaat aan het einde. 'Bewerken:' is een plaatshouder die je invult NA het posten als je post verkeerd wordt begrepen (Reddit conventie). Beide blokken zijn optioneel.

Reddit rangschikking is afhankelijk van: (1) vroege-comment snelheid, (2) vroege-upvote ratio, (3) subreddit fit, (4) timing (post wanneer uw sub is het meest actief. Gewoonlijk 8-11am ET op weekdagen). De generator helpt alleen met (3).

Geen eerste post gratis. Schrijf je in voor 10K tokens, geschiedenis, premium modellen.

Ja, genereren in 99 talen. Nuttig voor r/AskReddit's lokale-taal equivalenten (r/AskUK, r/de, r/france, r/brasil, enz.). Sub-specifieke regels in niet-Engelse subs worden niet geladen, controleer de zijbalk.

Nee, zal geen haat spraak schrijven, doxxing, stem manipulatie, of scam-promotie content. Zal geen berichten genereren die een product expliciet op de markt brengen (gebruik een ander platform. Reddit auto-verwijdert de meeste directe promotie). Kan educatieve / informatieve berichten schrijven die een hulpmiddel of product vermelden zolang het niet de focus.

Ja POST naar /v1/chat/ met de Reddit-post systeemprompt (inspect sjabloon bron). Nuttig voor community-management tools. Bearer auth, maandelijkse limieten. Docs at /api/.

Gratis aanmelden voor 30.000 tokens

Vrije account aanmaken

Geen creditcard vereist

Hoe zou je dit gereedschap beoordelen?

5.0/5 from 1 rating

Love this tool? Share it!