Generador d'informes de Reddit

Askunci utilitza Bé Models 380+ Sense marca d' aigua No cal signar-up
Model:
+ GPT-5, Claude, Gemini
Escriu els articles de Reddit que no reben auto- recurs. Trieu una subredada (sabeu regles per a r/AskReddit, r/relacions_ advive, r/ personalfinància, r/arnprograma i 50+) i un format de títol (qüent, notícia, discussió). Sortida: un títol no judicial sota 300 caràcters + cos que respecta el to. Avís: No fem complir les regles d' al final de la barra lateral sempre llegiu la barra lateral abans de publicar- lo.
~250 tokens · Qwen 2.5 7B · genuine question
Descriu la situació a continuar.
Opcions avançades
Resultat
Els jardiners s'han quedat a baix. Obtén més Torken
Vols millors resultats? Models Premium (GPT-5, Claude, Gemini TERM_ 7__) ofereix una qualitat més alta. Visualitza Plans

❤️ Love Free.ai? Tell your friends!

Signen per obtenir un enllaç de referència i guanyen 25.000 fitxes per amic.

Vols més? Signa lliure per a 30K fitxes/ dia + 10K bo
Signa lliure

S' està processant la vostra petició...

Escriu les publicacions subdistintives de Reddit amb format de títol i to conscient de la regla.

Com usar- lo Generador d'informes de Reddit

1
Introduïu l' entrada

Escriu text, puja un fitxer, o descriu el que vulguis. No cal compte.

2
Generació de clic

La nostra IA processa la vostra petició en segons usant els millors models de codi obert.

3
Descarrega i comparteix

Baixeu, copieu o compartiu el vostre resultat. Lliure per a ús personal i comercial.

Usa aquesta eina mitjançant l' API

Automatitzeu aquesta eina del vostre propi codi. Els costos OpenAI compatible amb el punt d' acabament, l' autenticació Beer- token, sense necessitat de SDK extra. Perken coincideixen amb la interfície web.

curl -X POST https://api.free.ai/v1/chat/ \
  -H "Authorization: Bearer sk-free-..." \
  -H "Content-Type: application/json" \
  -d '{"model": "qwen7b", "messages": [{"role": "user", "content": "Write an Instagram caption for a product launch."}]}'

Generador d'informes de Reddit — FAQ

Escriu les publicacions de Reddit que respecten les convencions subredèdides i no reben auto- r/rehabitats. Especifiqueu el subredid (tenim retalls de govern per a subtrafèries d' alt control: r/AskReddit, r/personalfinances, r/rement_ adviment, r/learming, r/grave, r/ R/ Amicalvind, r/AmTheAss, r/ switchyview, r/ rti, rMostra més que, rex, com ara abreviació, 5/ equativedata, r/Fi, rtRoved, rRed, rRed, rIowed, rm / rEmoad, rSotimes/ mobilegration.

Farem en els títols de 15+ rules des dels subs més qualificats (p. ex., 'r/AskReddidt s' han d' acabar amb?', les entrades 'r/advides' necessiten un estat americà o país', 'r/AmIEl forat de la barra lateral ha de començar amb IATA). Per a d' altres subs, el generador evita coses universals (autopromo, clicat, tots els cartells genèrics' blate). Funcionament, llegiu la barra lateral abans de publicar una regla perfecta.

Sí, Judy Qwen 2, 7B a les nostres GPUs, ~250 fitxes per a un post mitjà. Els models de signes lliures reben 10.000 fitxes. Els models Premium produeixen més veu Reddit-nativa (decadència, minúscules, sec-witty).

Quillbot ($9.95/month) paraphrases existing text, no Reddit awareness. Copy.ai ($49/month) has generic templates. Jasper ($49-125/month) is general writing. Free.ai's Reddit generator has subreddit-specific rule awareness + format-pill structure + Reddit Markdown — purpose-built for the platform, free.

L' indicatiu del sistema prohibeix explícitament el llenguatge corporatiu, les paraules clau del SEO, l'executiu "Si us plau, amuntvote," i el llenguatge auto-promocional (la majoria de subsho prohibeix de totes maneres). Reddit-ntiu veu significa primeres lletres en minúscules a vegades Bé, contraccions, to de conversa, sense missatges de màrqueting.

Canviant d' inici 'per temes sensibles (relació_div, addicció, salut mental). La línia d' obertura té una '(throwway' perquè la nota de la traïció'). La pràctica estàndard en els diferents lectors personal de dades esperen i s' involucra més honestament.

Sí, "2002S selecciona des de Cap / TL;DR / 'Edit': 'clarificació de posició de posició / ambdues. TL;DR va al final. 'Edita:' és un punt de referència que ompliu en una publicació d' after si el vostre post es malinterpreta (Geddit convenció). Tots dos blocs són opcionals.

La classificació de Reddit depèn de: (1) de velocitat primerenca, (2) RE-upvote, (3) subredadi en forma, (4) el temps (apost quan el sub és usualment de 811am ET de la setmana). El generador només ajuda amb (3).

No hi ha primera entrada lliure. Si us plau, introduïu- vos amb 10 KB fitxes, historial, models primes.

Sí 2001- 2007 genera en 99 idiomes. És útil per a les equivalents locals de r/Askeddidt (r/AkUK, r/de, r/france, r/brasil, etc.). Les regles específiques de les regles en subs no anglesos no estan carregades de la barra lateral.

No s' escriurà cap discurs d'odi, difxing, manipulació de vot o contingut d' autopromoció. No generarà articles que estiguin explícitament al mercat (usant una plataforma automotge de Reddit més directa). Podeu escriure les publicacions educatives / infoals que mencionin una eina o producte mentre no sigui el focus.

Sí Irene PPOST a / v1/chat / amb l' indicatiu del sistema d'post de Reddit (en la font de la plantilla). És útil per a les eines de gestió de la comunitat. L' autorització d' ós, límits mensuals. Els metges api /.

Signa lliure per 30.000 fitxes

Crea compte lliure

No cal targeta de crèdit

Com valoraries aquesta eina?

5.0/5 from 1 rating

Like this tool? Share it!